A növekedés csapdái – 2017
A növekedésben lévő vállalatok éves tanácskozása
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 173. 3. emelet
Időpont: 2017. szeptember 14. csütörtök. 9.00−15.25
Program
Regisztráció: 8.30–9.00
9.10–9.30 Növekedési kilátások. Kormányzati gazdaságpolitikai irányvonalak, fejlesztési tervek, programok.
Előadó: Pomázi Gyula iparstratégiáért és gazdaságszabályozásért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium
9.30–9.50 Arra növekedjünk, amerre a világ halad. De merre?
Előadó: Vértes András elnök, GKI Gazdaságkutató Zrt.
9.50–10.10 Új szemlélet, más attitűd – A „teremtő vezetés”, a 21. század cégeire optimalizálva.
Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.
10.10–10.30 Organikus vagy felvásárlással történő növekedés?
Előadó: Kővágó János ügyvezető igazgató, Grant Thornton Corporate Finance Kft.
10.30–10.50 Az okos adatok szerepe a nyereséges növekedésben.
Előadó: Keleti József Country Manager, Bisnode Magyarország Kft.
10.50–11.15 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.15–11.35 Az erős tempó kordában tartásának titka.
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Kft.
11.35–11.55 Növekedés új piacok meghódításával.
Előadó: Gyurácz Németh Iván partner, M27 ABSOLVO Consulting
11.55–12.15 Növekedjünk innovációval! Vegyük át a startupos módszereket!
Előadó: Bohner Tamas tulajdonos, ügyvezető, Drukka Startup Stúdió
12.15–12.35 Ha kidől az alapító. Cégutódlás. leváltani magunkat.
Előadó: Virágh Rajmund cégutódlás specialista, Hammel & Hochreiter I. C. Kft.
12.35–13.25 Konzultáció az előadókkal, ebéd
13.25–15.15 Céggyakorlatok. A növekedés tempójának megsokszorozói.
Családdal munkamegosztásban. Nagy piaci ugrás felvásárlással, fejlesztéssel, brandépítéssel.
Gyaraki József ügyvezető igazgató, Regio Kft.
Növekedés környezettudatossággal, családi vállalkozásként, etikusan.
Deák Dóra családtag, vezető, Biofilter Zrt.
A profivá válás kronológiája. Majd átadni a gyereknek.
Szabó Lajos alapító-tulajdonos, iData Kft.
A beszélgetést vezeti: Demcsák Mária
15.25–16.25 Különprogram: Networking
A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegyalbum, kötetlen beszélgetés.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja last minute áron 14.000 Ft+Áfa.
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram!
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
- Kizárólag A növekedés csapdái – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
_______________________________________________________________________________________
PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja last minute áron: 4.500- + Áfa
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)
..
____________________________________________________________________________________
A KKV-AKADÉMIA konferenciái 2017. II. félévben
KKV-AKADÉMIA őszi rendezvényei, részvételi feltételek és regisztráció
Részvételi díj
A konferencia részvételi díja last minute áron 14.000 Ft+Áfa.
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- egy éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja last minute áron: 4.500- + Áfa
- Kizárólag a Növekedés - 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
REGISZTÁCIÓ
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)
________________________________
KKV-AKADÉMIA II. féléves csomagajánlata
4 konferenciára együttes regisztráció ára (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel):
49.000 Ft + áfa
4 konferenciára együttes regisztráció ára (Növekedés konferencia nélkül):
45.000 Ft + áfa
3 konferenciára együttes regisztráció (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel):
36.000 Ft+ áfa
3 konferenciára együttes regisztráció (Növekedés konferencia nélkül):
33.000 Ft + áfa
FONTOS!
Csomagajánlatainkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani, majd kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatba feltétlenül írja be annak a 4-3 konferenciának a pontos címét, amelyeken részt kíván venni.
REGISZTRÁCIÓ csomagajánlatainkra
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2017. szeptember 1-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az
elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2017. szeptember 1-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!